CSOPROTOS EDZÉSEK

Azoknak a vendégeinknek ajánljuk, akikre motiválóan hat a társaság.

 

#ALAKFORMÁLÓ #KONDI #BODYART #DEEPWORK #PILATES #GERINCTORNA #ZSÍRÉGETŐ #STEP

AKFORMÁLÓ ÓRÁK

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

 

Ezeken az órákon olyan erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat végzünk, melyekkel a teljes test átmozgatására szolgálnak.

Érdekelnek a részletek >>

Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel kezdődik, majd nyújtással készítjük elő a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat.

Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő
program.

A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket: kézi súlyzót, gumikötelet, FLEXI-BARt, BOSUt, Fit ballt, Soft ballt, step padot.

Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak.
Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

Olvasmányok a témában:

 

 

KONDITORNA

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

Ez az óratípus a kondíció javítására, a jó kondíció megszerzésére szolgál.

Érdekelnek a részletek >>

A terhelés állóképesség fejlesztő hatása mellett, az intenzitástól függően zsírégető hatású is lehet.

Az óra gyakorlatanyaga egyszerű lépések, lépéskombinációk sorozata, koreográfia nélkül.

Az intenzitás és a fejlesztő hatás növelésére az oktatók különböző segédeszközöket alkalmaznak.

Felhasznált eszközei a step pad, gumikötél, FLEXI-BAR, BOSU, Soft-ball, Fit ball, kézi súlyzó.

Olvasmányok a témában:

 

 

 

BODY ART

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

A bodyART™ a tudatos edzés mellett a test, a lélek és a szellem hármasságának harmóniája.

Érdekelnek a részletek >>

 

A bodyART™ mozgásanyagát tekintve a jógából veszi fő elemeit, amelyhez a gyógytornából, a japán Do In-ból ismert elemeket rendel, amelyhez több speciális légzés technikát kapcsol, ezzel biztosítva a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között. 

Olvasmányok a témában >>

 

 

 

DEEPWORK

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

Ez a holisztikus, funkcionális tréning minden sportág legjavából építkezik. Egyszerű, intenzív, egyedülálló és teljesen más.

Érdekelnek a részletek >>

 

 

 

Ez a holisztikus, funkcionális tréning minden sportág legjavából építkezik. Egyszerű, intenzív, egyedülálló és teljesen más, mint az eddig ismert módszerek. Rendkívül alaposan mozgatja át a testet és rengeteg pozitív energiával tölt fel. A deepWORK™, a keleti Yin-Yang filozófiát követve, egy edzésen belül nyújt feszülést és ellazulást az izmoknak. Az edzés elvi struktúrája az öt elemre épül: föld, fa, tűz, fém és víz .
Az óra eleji meditatív zenét egy lüktető, adrenalin növelő, intenzív zene követi, amely a kardió és erősítő gyakorlatsorok zenei háttereként szolgál. A mély zenei ritmusok segítik, fokozzák a teljesítőképességet, erőkifejtést és az érzelmi feszültség levezetését.
A deepWORK™ edzéstechnika forrásául szolgáló keleti meditációs terápiákat és a dinamikus meditációt az orvostudomány depressziós, vagy pszichoszomatikus panaszok gyógyításánál alkalmazza.
A deepWORK™ tréningben egyesül a mentális és a kardió hatás, a koncentráció és ellazulás.
A deepWORK™ tréning jellemzői:
• zsírégető
• feszültségoldó
• fizikai tréning
• mentális tréning
• megismertet saját határainkkal
• érzelmi feltöltődést nyújt
A deepWORK™ edzéssel saját határaink fölé kerekedhetünk: korunk egyik legösszetettebb hatású funkcionális tréningjének tartják, olyan stressz oldó, izzasztó, kardió- és erőedzés, mely feltölt és nem fáraszt

Olvasmányok a témában >>

 

 

 

 

PILATES

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

Harmonikus testalkat kialakítása, speciális légzéstechnikával. 

Érdekelnek a részletek >>

A jóga, a balett, a keleti harcmûvészetek ötvözete a legújabb fitnesz irányzatokkal. Medencekörnyéki, hasi és háti izmok speciális és koncentrált megerõsítése a “módszerrel” a cél. Egyszerre erõsít és tesz hajlékonnyá, rugalmassá. Már az óra befejeztével érezhetõ a gyakorlás hatása. Felhasznált eszközei a gumikötél, soft-ball, fit ball, kézi súlyzó, Pilates karika.

Olvasmányok a témában >>

 

 

 

 

GERINCTORNA

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

Gerrincproblémák megelőzésére, egészségmegőrzésre. 

Érdekelnek a részletek >>

 

 

 

 

 

Nagyon hatékony és erős törzsizomfejlesztő mozgás.
Kitűnő, a derék és hátfájás megszűntetésére, a koordináció javítására, az izületek olajozására, stresszoldásra és egyben alakformálásra is kiváló.
Ajánljuk: mindenkinek

Olvasmányok a témában:

 

 

 

 

 

ZSÍRÉGETŐ

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetõséget ad a test meglévõ zsírszövetének csökkentésére. Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak.

Érdekelnek a részletek >>

 

 

 

 

A zsírégetõ órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszáma a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását.

Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15 percében erősítő gyakorlatot tartalmaz.

Az erősítő hatású gyakorlatok kiegészítő eszközei a step pad, gumikötél, FLEXI-BAR, BOSU, Soft-ball, Fit ball, kézi súlyzó.

STEP

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

A sztep aerobic  órákon sztep padot használunk. A gyakorlatok főleg fel-lelépkedésből állnak, különböző izomcsoportokat mozgatva meg. Lépcsőzés zenére, különböző variációkban és gyorsasággal.

Érdekelnek a részletek >>

 

 

Olvasmányok a témában: