CSOPROTOS EDZÉSEK

Azoknak a vendégeinknek ajánljuk, akikre motiválóan hat a társaság.

 

#ALAKFORMÁLÓ #KONDI #BODYART #DEEPWORK #PILATES #GERINCTORNA #ZSÍRÉGETŐ #STEP

AKFORMÁLÓ ÓRÁK

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?
 

Ezeken az órákon olyan erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat végzünk, melyekkel a teljes test átmozgatására szolgálnak.

Érdekelnek a részletek

Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel kezdődik, majd nyújtással készítjük elő a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat.

Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő
program.

A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket: kézi súlyzót, gumikötelet, FLEXI-BARt, BOSUt, Fit ballt, Soft ballt, step padot.

Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak.
Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

Olvasmányok a témában:

 

 

KONDITORNA

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?
Ez az óratípus a kondíció javítására, a jó kondíció megszerzésére szolgál.
Érdekelnek a részletek

A terhelés állóképesség fejlesztő hatása mellett, az intenzitástól függően zsírégető hatású is lehet.

Az óra gyakorlatanyaga egyszerű lépések, lépéskombinációk sorozata, koreográfia nélkül.

Az intenzitás és a fejlesztő hatás növelésére az oktatók különböző segédeszközöket alkalmaznak.

Felhasznált eszközei a step pad, gumikötél, FLEXI-BAR, BOSU, Soft-ball, Fit ball, kézi súlyzó.

Olvasmányok a témában:

 

 

 

BODY ART

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?
A bodyART™ a tudatos edzés mellett a test, a lélek és a szellem hármasságának harmóniája.
Érdekelnek a részletek

A bodyART™ mozgásanyagát tekintve a jógából veszi fő elemeit, amelyhez a gyógytornából, a japán Do In-ból ismert elemeket rendel, amelyhez több speciális légzés technikát kapcsol, ezzel biztosítva a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között. 

Olvasmányok a témában >>

 

 

 

DEEPWORK

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?
Ez a holisztikus, funkcionális tréning minden sportág legjavából építkezik. Egyszerű, intenzív, egyedülálló és teljesen más.
Érdekelnek a részletek

Ez a holisztikus, funkcionális tréning minden sportág legjavából építkezik. Egyszerű, intenzív, egyedülálló és teljesen más, mint az eddig ismert módszerek. Rendkívül alaposan mozgatja át a testet és rengeteg pozitív energiával tölt fel. A deepWORK™, a keleti Yin-Yang filozófiát követve, egy edzésen belül nyújt feszülést és ellazulást az izmoknak. Az edzés elvi struktúrája az öt elemre épül: föld, fa, tűz, fém és víz .

Az óra eleji meditatív zenét egy lüktető, adrenalin növelő, intenzív zene követi, amely a kardió és erősítő gyakorlatsorok zenei háttereként szolgál. A mély zenei ritmusok segítik, fokozzák a teljesítőképességet, erőkifejtést és az érzelmi feszültség levezetését.
A deepWORK™ edzéstechnika forrásául szolgáló keleti meditációs terápiákat és a dinamikus meditációt az orvostudomány depressziós, vagy pszichoszomatikus panaszok gyógyításánál alkalmazza.
A deepWORK™ tréningben egyesül a mentális és a kardió hatás, a koncentráció és ellazulás.
A deepWORK™ tréning jellemzői:
• zsírégető
• feszültségoldó
• fizikai tréning
• mentális tréning
• megismertet saját határainkkal
• érzelmi feltöltődést nyújt
A deepWORK™ edzéssel saját határaink fölé kerekedhetünk: korunk egyik legösszetettebb hatású funkcionális tréningjének tartják, olyan stressz oldó, izzasztó, kardió- és erőedzés, mely feltölt és nem fáraszt

Olvasmányok a témában >>

 

 

 

 

PILATES

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?
Harmonikus testalkat kialakítása, speciális légzéstechnikával. 
Érdekelnek a részletek

A jóga, a balett, a keleti harcmûvészetek ötvözete a legújabb fitnesz irányzatokkal. Medencekörnyéki, hasi és háti izmok speciális és koncentrált megerõsítése a “módszerrel” a cél. Egyszerre erõsít és tesz hajlékonnyá, rugalmassá. Már az óra befejeztével érezhetõ a gyakorlás hatása. Felhasznált eszközei a gumikötél, soft-ball, fit ball, kézi súlyzó, Pilates karika.

Olvasmányok a témában >>

 

 

 

 

TELJES TEST ÉS GERINCTRÉNING

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?
Gerrincproblémák megelőzésére, egészségmegőrzésre. 
Érdekelnek a részletek

Nagyon hatékony és erős törzsizomfejlesztő mozgás.

Kitűnő, a derék és hátfájás megszűntetésére, a koordináció javítására, az izületek olajozására, stresszoldásra és egyben alakformálásra is kiváló.
Ajánljuk: mindenkinek

Olvasmányok a témában:

 

 

 

 

 

ZSÍRÉGETŐ

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?
A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetõséget ad a test meglévõ zsírszövetének csökkentésére. Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak.
Érdekelnek a részletek

A zsírégetõ órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszáma a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását.

Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15 percében erősítő gyakorlatot tartalmaz.

Az erősítő hatású gyakorlatok kiegészítő eszközei a step pad, gumikötél, FLEXI-BAR, BOSU, Soft-ball, Fit ball, kézi súlyzó.

G-FORCE

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

G-FORCE – WANT TO BE MORE!
Kőkemény, viszont fantasztikus hatású módszer.
Köredzés és intervall edzés kombinációja, hatásos, az élet minden területén érezteti jótékony hatását.

Érdekelnek a részletek

Funkcionális mozgásforma, saját testsúlyos gyakorlatokból áll, változatos kiegészítőket alkalmazva (TRX, Kettlebell, egyensúly-eszköz, gumiszalag, kézi súlyzó). Vannak benne erőnléti gyakorlatok: fekvőtámasz például, és állóképesség-fejlesztő szökdelések, amelyek annyira fölnyomják a pulzust, hogy kis ideig oxigénhiányos állapotban dolgozunk.

Elsősorban erő-állóképesség fejlesztésre ajánlott, de javul az aerob és anaerob állóképesség, a statikus és a dinamikus erő, a gyorsaság, a rugalmasság, a mozgáskoordináció is. Az érrendszerre, a vérkeringésre, az anyagcserére pozitív hatással van, növeli az erőnlétet, fitté tesz. Fejlődik a testtudat, az egyensúlyérzék – mindez a mindennapi életünkre nagyon jó hatással van; jobban bírjuk a stresszt, a mentális és fizikális terheléseket, több lesz az energiánk, feltöltődünk. Mellékhatásként fogyunk, a formálódás és az erősödés is velejárója, még akkor is, ha nem ez az elsődleges cél.

 

TABATA

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

A Tabata edzés lényege, hogy magas intenzitású intervallum edzésként (HIIT) nagyon rövid, de nagyon intenzív (4 perces) gyakorlat-blokkokkal segít a zsírégetésben és a minél jobb fizikai állapot elérésében.

Érdekelnek a részletek

Az edzés során 7-8 gyakorlat-blokkot csinálunk végig, amelyekben 20 másodperc rendkívül intenzív mozgás és 10 másodperc szünet váltogatja egymás, de összesen csak 4 percig (azaz 8 szakaszra oszlik egy-egy gyakorlat-blokk).
Ez egyensúlyt teremt az alacsonyabb és magasabb intenzitású edzéselemek között. Előbbi előnye nyilvánvalóan az, hogy könnyebb kitartani, míg utóbbival az izomtömeget növeljük.
A Tabata edzés előnye, hogy nincs hozzá feltétlenül szükség külön felszerelésre, tökéletesen jól végre lehet hajtani saját testsúllyal is, de kombinálható Kettlebellel, TRX-el, vagy súlyzóval is.

Jó zsírégető: a legtöbb ember célja a zsírégetés, márpedig a magas intenzitású intervallum edzéssel több zsírt (és gyorsabban) égethetünk, mint a hagyományos kardió edzésekkel.

Hatása az edzés után is tart: a többi HIIT edzéshez hasonlóan a Tabata is felgyorsítja az anyagcserét, hatása pedig bőven az edzés után is tart, akár a testmozgást követő 48 órában is magasabb lehet az oxigén felhasználása.

PEAK PILATES

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

Matracos kiscsoportos óra. Az edzés hatékonysága érdekében legalább heti 2 edzés javasolt. A reformer gépes személyi edzések csak a matracos gyakorlatok elsajátításával kezdhetők el. 

Érdekelnek a részletek

Olvasmányok a témában:

 

 

 

 

 

 

FASCIA TRÉNING

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

A krónikus fájdalmak kezelése ma még a legtöbb esetben nem igazán sikeres. A fasciát (kötőszövetünk egy része) figyelmen kívül hagyva ugyanis nem azonosítható, pontosan melyik struktúrából ered a probléma, így a kezelési protokollok továbbra is elsősorban a helyi, tüneti terápiára koncentrálnak.

Érdekelnek a részletek

Olvasmányok a témában:

 

 

 

 

 

 

FUNKCIONÁLIS TRÉNING

MILYEN TÍPUSÚ ÓRA?

A funkcionális edzés nemcsak egyfajta mozgásformát jelent. Akkor edzünk funkcionálisan, ha nem egy-egy izomcsoport elszeparált fejlesztésére törekszünk, hanem az egész testünket, és közvetetten az egészségünket, életünket szeretnénk jobbítani, úgy, hogy edzésünket tudatosan, lépésről lépésre megtervezzük.

Érdekelnek a részletek

Ennek az edzésnek egyik fő jellemzője, hogy olyan gyakorlatokat tartalmaz, amiben a testrészek a természetes mozgásukhoz hasonlóan vesznek részt. Ez azért nagyon fontos, mert így az erő fejlesztése mellett a stabilitásunkat és az egyensúlyunkat is tudjuk javítani, vagyis olyan módon erősödünk, hogy attól a mindennapi életünk mozgásformáit is könnyebben tudjuk kivitelezni.
A tréning során nagyon sokszor kombináltan jelennek meg egyes mozdulatok, éppúgy, ahogy a valódi életben is komplexek a mozdulataink. A funkcionalitás tehát nem az eszközben vagy az ismétlésszámban, hanem a kivitelezésben rejlik. Akár saját testsúllyal, akár más súllyal olyan gyakorlatokat végzünk, amely során az egész testet átmozgatjuk. És ez itt a lényeg, hogy ez a módszer a testet egészként kezeli: nem külön izomcsoportokat edzünk, hanem egyszerre több izomcsoport együttesét.
A gyakorlatokat tekintve a funkcionális edzés a mindennapokban előforduló mozgásokból merít: guggolások, kitörések, karhajlítások-nyújtások, törzsfordítások stb. Kiemelkedő szerepe van benne a core izomzatnak, amik a gerinc neutrális helyzetben tartásáért felelnek, ők a tartó izmok. Ez az edzésforma a keringési rendszert is komolyan igénybe veszi, így az állóképességet is fejleszti.